Vasile Branzei

Actul intai

Eram cu Daniela, sotia mea, intr-un salon de spital, in vizita la sora Chirilov. Privirea mi-a alunecat pe geam si, surpriza, i-am vazut venind dinspre parcare pe parintii sotiei mele, impreuna cu tatal meu. In ultima vreme, tatal meu nu se simtise bine si il purtasem mai des pe la doctori. M-am grabit sa le ies in intampinare, ca nu cumva sa se rataceasca pe culoarele intortocheate ale spitalului. Cand faceam impreuna drumul inapoi spre salon, i-am spus tatalui meu: “Ce mare har, sa poti veni in vizita la cineva la spital!” Pricepandu-mi aluzia, dansul mi-a raspuns: “Da, mare har. Mai este si harul de a primi in vizita pe cineva care te viziteaza la spital, dar acela este un har mai mic …”

A avut o foarte mare dreptate.

Actul doi

I-am dus hartia pe care doctorul notase adresa spitalului si numele examenului medical la care urma sa fie supus. Ne temeam impreuna ca va fi cancer la stomac, asa cum a fost si la tatal sau inainte sa plece la Domnul.

- “Credeam ca ai uitat”, mi-a spus dansul.

- “Cum sa uit? ca matale esti important!”

- “Sunt foarte important! Ai dreptate. Nimeni nu ma poate inlocui in planul pe care-l are Dumnezeu… cu mine.”

Iar a avut dreptate.

About barzilaiendan

evreu crestin roman american
This entry was posted in Amintiri. Bookmark the permalink.

One Response to Vasile Branzei

  1. Daniela says:

    Se intampla in urma cu 20-25 ani, cand ma aflam in clasele de copii ale Bisericii Baptiste “Golgota” din Bucuresti, si imi amintesc de fratele Vasile Branzei, unul din pastorii bisericii de la acea vreme, cum intra in clasa si cu o impozanta deosebita si un zambet cald, ne intreba aproape pefiecare copil ce facem si intotdeauna cand pleca trebuia sa ne lase in loc de ramas bun un sfat constructiv.
    Este mare lucru ca un pastor sa fie si pastorul adultilor, a tinerilor, a batranilor dar mai ales a copiiilor bisericii. Niciodata nu voi uita pe pastorii copilariei mele…..
    Astept sa ii revad daca nu aici pe pamant odata in cer…..
    Domnul sa va binecuvinteze fr.Vasile Branzei

Leave a Reply

