Dati-mi un …”RE” !

“In adevar, noi suntem, inaintea lui Dumnezeu, o mireasma a lui Hristos printre cei ce sunt pe calea mantuirii si printre cei ce sunt pe calea pierzarii: pentru acestia, o mireasma de la moarte spre moarte; pentru aceia, o mireasma de la viata spre viata. Si cine este deajuns pentru aceste lucruri?” (2 Cor. 2:15-16)

V-ati gandit vreodata ce mica si ce mare diferenta este intre aceste doua cuvinte: mireasma si miasma?

Deosebirea grafica este schivalenta unei note muzicale (intotdeauna “tonul face muzica!”): “RE”

Note

MIREÁSMĂ, miresme, s.f. 1. Miros plăcut şi puternic, răspândit mai ales de plante şi flori; parfum, aromă. 2. (La pl.) Uleiuri sau substanţe aromatice plăcut mirositoare, cu care se unge corpul, se parfumează în casă etc.; balsam. – Din sl. mirizma.

MIÁSMĂ, miasme, s.f. Miros neplacut, emanaţie rău mirositoare; duhoare, putoare, exalaţie. [Pr.: mi-as-] – Din fr. miasme.

Si ce bine ii sta acestui “RE” asezat langa nota dinainte “MI”, pregatita pentru marsul nuptial: “MI-RE” !!!
MI – RE – A – S – …

About barzilaiendan

evreu crestin roman american
This entry was posted in Maxime si cugetari. Bookmark the permalink.

2 Responses to Dati-mi un …”RE” !

  1. mara says:

    Da, extraordinara observatie!
    Am crezut ca e vorba de reply.
    Am citit mai multe articole, printre care “Nervi obositi’. cred ca 90% din romani ar avea nevoie sa-l citeasca. Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi le-a aratat.Va multumesc ca le-ati postat. Stiti de unde am adresa dvs.?De la fr. Iosif Ton, cand a fost la Arad si ne-a prezentat cartea “Bunatate”, la Biserica “Speranta”. Ne-a recomandat sa cautam ceva pe Roboam…
    Umor involuntar… Din “pro”, “contra”. Oricum, citesc cam tot ce scrieti. Poate ati primit slide-ul cu pensionarii, banditii de pensionari romani.
    Recitesc cartea lui L. Crabb “Presiunea a disparut”. Impreuna cu articolul “Nervi obositi” ma ajuta la redefinirea viziunii asupra problemelor de credinta si …nervi obositi. DOMNUL SA VA BINECUVANTEZE! M.B.

  2. Mergem impreuna prin aceasta vale a plangerii …

Leave a Reply

