Pozitii si pareri

Ati observat vreodata ce mult si ce repede se schimba parerile noastre odata cu pozitiile pe care le ocupam?

Am remarcat aceasta inca o data la Phoenix cu o persoana care a fost aleasa pentru prima data ceva in RBA. Apatica de cand o stiu eu fata de Asociatie, persoana era dintr-o data entuziasmata si revoltata pentru ca nu putea intelege si accepeta acum … apatia celorlalti. Schimbarea parerii odata cu schimbarea pozitiei mi s-a confirmat apoi pe propria piele pe … autostrada.

Faza 1: Merg cu putin peste viteza limita (deh, am drum lung si ma grabesc!). Ochii scaneaza drumul sa vad vreo masina a politiei. Cand o vad ascunsa dupa niste arbusti de pe margine, inghet! “Uite-l draga cum vineaza, dusmanul asta. Precis ca le-au pus o cota de amenzi. Flamanzii!”.

Faza 2: Merg pe cruize control, cu cateva mile sub limita. Vad politia pe margine: “Bine le face ca fug ca bezmetiicii! Le-au dat 75 de mile pe ora si tot nu le ajunge. Cand le-au dat 55 mergeau cu 65. Cand le-au dat 65 mergeau cu 75. Acum le-au dat 75 de mile pe ora. Cat sa le mai dea? Niciodata nu le-ajunge!”

Faza 1: Stau pe cruize control, sub limita de viteza. Ma depasesc si pe dreapta si pe stanga. “Unde-or fugi astia ca nebunii! Nu mai respecta nimeni viteza. Risca tot pentru cateva minute castigate la sfarsit. Ce lipsa de intelepciune (eufemistic vorbind)”.

Faza 2: Fac slalom printre masinile care parca stau pe loc. Bineinteles ca merg peste limita de viteza. Mi-e greu sa le depasesc pe unele: “S-a pus pe cruize control si sta in banda de viteza ca o vaca dintr-un sat romanesc! Da-te macar la o parte!”

Inteleptul ar zice ca exista intotdeauna si celalalt punct de vedere. Parerile noastre n-ar trebui sa fie mereu asa de vehement corecte. La urma urmei ai o parere pentru ca asa ti se … pare …

Si o gluma de-aproape de casa: “Intre Pinetop si La Mirada, dupa ce am trecut de Palm Springs, cam prin dreptul lui Riverside, am vazut doua masini de politie intrand din lateral pe autostrada. Eram pe carpool, sub limita de viteza, dar tot am incetinit. Cand au trecut pe langa mine, am vazut ca ii urmarea si o a treia. Din cauza traficului, cred, mi-au taiat calea si au intrat si ei pe carpool. Intre timp venise inca una. Erau acum patru masini ale politiei in fata si eu imediat dupa ele: “M-am aplecat spre Daniela si i-am spus: “Cand au aflat politia ca m-au ales presedinte? Uite cum m-au intampinat si cum ma duc, ca pe Basescu!”

(fusesera probabil undeva la un exercitiu)



Categories: Amintiri

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.