M15 – Numai la Viena

Duminică noapte, 29 Iulie, Viena.
Abia imi tin ochii deschisi de somn. M-am ambitionat sa stau sa astept rezultatele referendumului din Romania. Am mai vizionat si o masa rotunda. De fapt, fiind la Realitatea Tv, masa nu prea era rotunda, ca avea un colt ascutit ca un ghimpe impotriva domnului presedinte Traian Basescu.

Nu ma pricep la problemele discutate si ceea ce am vazut nu m-a lamurit aproape de loc. De un singur lucru sunt foarte sigur: Politicienii din Romania sunt inca in zodia mahalalei. Mi-e dor de politicienii mei mincinosi, dar politicosi – scuzati redundanța – din America …

Duminică 30 Iulie 2012 – aeroportul din Viena

Capitala fostului imperiu nu se dezminte. Nicaieri in alta parte n-am vazut conexie gratuita la Internet si, in sala de asteptare, astfel de locuri de odihna si … somn.

This slideshow requires JavaScript.

About barzilaiendan

evreu crestin roman american
This entry was posted in Personale. Bookmark the permalink.

One Response to M15 – Numai la Viena

  1. Ştefania says:

    In aeroportul din Atena exista conexiune gratuita la Internet, desi intr-adevar nu au spatii de asteptare atat de luxuase.

Leave a Reply

