Cum definim succesul ?

Am primit o intrebare interesanta: Ce se ascunde in spatele oamenilor de succes ?

Știam să răspund cu formula: 90% transpirație și doar 10% inspirație, dar asta nu explica decât la suprafață problema. Am coborât mai adânc și am ajuns la concluzia că poziția noastră depinde de cele mai multe ori de vremuri și soroace, de circumstanțe și alegeri mărunte, așa ca să nu depindă de ,,cine aleargă sau de cine vrea“.

Părerea mea este că succesul trebuie definit foarte bine pentru ca eforturile și concluziile noastre să nu fie zadarnice, chiar vinovate.

Cred ca drumul fiecăruia în viață este o problema de providență! Toți suntem foarte importanti pentru Dumnezeu, dar nu toți suntem asezați in poziții de vizibilitate maximă.

Emil, fratele meu care lucrează într-o companie multinațională, mi-a trimis două link-uri care demonstrează ,,importanța unei simple șaibe“ și a atenției care trebuie să-i fie acordate în procesul de montare în interiorul unui avion.

Ce înseamnă ,,succesul unei șaibe“ ? Înseamnă viața sau moartea pasagerilor din avion. S-ar putea ca Dumnezeu să-mi dea vizibilitatea unei șaibe, dar asta nu mă va face niciodată mai puțin important decât celelalte componente ale ,,mașinăriei“ divine din univers !

Explanation 

http://lessonslearned.faa.gov/ChinaAirlines120/ChinaAirlines120_Downstop_pop_up.htm

About barzilaiendan

evreu crestin roman american
This entry was posted in Amintiri, Maxime si cugetari. Bookmark the permalink.

2 Responses to Cum definim succesul ?

  1. Marinica says:

    Aceasta “SAIBA”, ..in inteles SIMPLU,,REAL, este “parte din cum stabileste importanta unui lucru Dumnezeu!” Sa ne uitam bine si cu ATENTIE, in ansamblul vietii,,a familiei Lui, pot fi o saiba importanta cu folos real,sau pot fi un piston,un electromotor defect,..mare diferenta!
    Multumesc pentru detalierea facuta in mesaul din articol, este MINUNAT!

  2. tudor says:

    Tot providenta ,vezi Iov, ingaduie si defectele ce intervin chiar daca nu intelegem ce se petrece si de ce.Probabil, eu stiu, de aceea ni se spune sa nu judecam si in alta parte sa ne purtam sarcinile unii altora.

Leave a Reply

