Un weekend de excepție

Aseară, după studiul ținut la Bethel, m-am urcat îm mașină și am răspuns invitației lui Liviu Puraci, păstorul bisericii pentecostale din Hisperia, să particip la o noapte de veghe alături de ei. Am gonit cu grabă și am fost răsplătit din belșug. Voi pleca împreună cu George săptămâna viitore în misiune spre Austria și Molodova. Ne-am încărcat bateriile înaintea unei asemenea mari lucrări. M-am bucurat să găsesc acolo nu doar o biserică pentecostală, ci patru, împreuna cu păstorii lor. Ei se întâlnesc prin rotație în fiecare a patra vineri noapte a lunii. Frumos obicei!

Azi, sâmbătă 30 Iunie 2012, am fost să mă alătur de Claudia și familia Albeanu, la despărțirea de tatăl ei, fratele Iorga, de la creștinii după evanghelie. Capela frunoasă a cimitirului din Westminister s-a dovedit de data aceasta neîncăpătoare. Cel angajat de compania mortuară să ne fie gazdă a spus că de mult n-a mai asemănat sala aceea așa de mult cu o … biserică adevărată.

 

Fratele Iorga Ion (1933-2012) a trecut la Domnul în iunie 2012 în Los Angeles. A lăsat în urma lui 13 copii și 30 de nepoți. Nu numărăm și strănepoții … Urma lăsată de el se măsoară în:

I. Tolba cu săgeți – ps. 127:5
II. Mireasmă amintirilor – 2 Cor. 2:15
II. O direcție spre ceva – 2 Tim. 4:7

Mâine este duminică. Oare ce surprize ne mai pregătește Domnul?

About barzilaiendan

evreu crestin roman american
This entry was posted in Amintiri. Bookmark the permalink.

6 Responses to Un weekend de excepție

  1. Siconi says:

    O asemenea amprenta lasata in societate, mai ales spiritual, ar trebui sa ne dorim sa lasam si noi in ruma noatra… Numele lui Isus sa fie astfel laudat chiar si de cei necredinciosi care asista si care poate iau parte involuntar la un asemenea eveniment (a se vedea angajatul companiei mortuare, de ex.).
    Sper ca macar spiritual sa pot lasa o amprenta buna; deocamdata tolba are o sageata micuta in ea… Poate i se vor adauga si altele pe parcurs… dupa voia Lui.

  2. Cristian Socaci says:

    D-zeu sa il odihneasca in pace. Dane din ce am citit mai sus am vazut ca ajungi in Moldova? Sper ca te ajuta Domnul sa ajungi si prin Arad.

  3. Draga Cristi

    Nu se stie niciodata. Sunt insa la dispozitia celor care m-au chemat cu ei in aceasta misiune.

  4. Cristian Socaci says:

    Draga Dane,

    Nu uita, toate drumurile catre Moldova trec prin Arad, :-).

  5. D.F. says:

    Dragă frate Daniel,
    dacă cumva, printr-o minune „obișnuită” ajungeți și în cetatea Arad,
    să ne înștiințați, precum un adevărat străjer.

    Cu drag și dor,
    un frate mai mic,
    (tot un) Daniel B.

  6. Cristian Socaci says:

    Draga Dane,
    Deci si dupa spusele d-lui D.F. se pare ca deja esti asteptat in Arad. Eu cred ca totusi se poate ajunge si in Arad la familie.

Leave a Reply

